Administratie

Administraties

Hoofdfuncties van de opleidingsadministratie zijn:

  • Opleidingen aanmaken en opleidingsgroepen plannen
  • Beschikbaarheidsmanagement (wachtrij voor de opleiding, reserveringen voor de groepen, plaatsing van cursisten)
  • Logistieke informatie voor de opleidingsgroepen (locatie, trainer, datums cursusdagen)
  • Informatie over het opleidingsprogramma die u later in de leeromgeving of een webshop kunt publiceren (Leerdoelen, Programmabeschrijving, Leerdoelen, Doelgroep, Werkwijze, Onderwerpen, Beoogde resultaten, Competenties)
  • Uitnodigingen en contracten aanmaken, beheren en versturen
  • OnLine inschrijven, voorinschrijven en betalen van de opleiding
  • Een uitgebreide aanwezigheidsregistratie is toegankelijk voor docenten, loopbaanbegeleiders, praktijkbegeleiders, medewerkers van de administratie en uiteraard voor cursisten.

De LearningOnLine deelnemersadministratie bevat voor elke deelnemer een deelnemerskaart met uitgebreide informatie.

Via de bedrijfsadministratie beheert u contacten en acties:

  • NAW gegevens
  • Contactpersonen met een onderverdeling naar diverse rolhouders (directie, BHV, praktijkopleider, technische dienst, facilitaire dienst)
  • Bedrijfsprofiel, beschrijving en afbeeldingen als van logo en merken
  • Verhuizingen

In de portfolio's vindt u per cursist:

  • Voortgang en scores (resultaten) tool
  • Brieven
  • Gevolgde cursussen en historie
  • Rapportages
  • Brieven

In de rollenadministratie kent u autorisaties toe en maakt u gebruikersprofielen.